Your SEO optimized title
Çağrı Merkezi: 444 3 558

Ürün Arızası

Ürününüzün tadilat işlemini tamamlamak için müşterilerimiz sigortalı takip numarası ile birlikte gönderdiğimiz iade formunu doldurarak ürünü garantili bir şekilde açık olarak adresi belirtilen, Kaptan® Kuyumculuk Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile göndermek durumundadır.

Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu yaşamıyorsanız ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

Ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmişse ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

Alyansınızı Kaptan® Kuyumculuk Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile gönderdiğiniz takdirde bakımı ve cilası yapılacaktır.

Alyansınızı size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.

Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirmelisiniz.

Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.