Your SEO optimized title
Çağrı Merkezi: 444 3 558

Sıkça Sorulan Sorular

 

▌S: Ürünümün taşı düştü, ne yapmalıyım?

▌C: Ürününüzün tadilat işlemini tamamlamak için müşterilerimiz sigortalı takip numarası ile birlikte gönderdiğimiz iade formunu doldurarak ürünü garantili bir şekilde açık olarak adresi belirtilen, Kaptan® Kuyumculuk Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile göndermek durumundadır.

▌S: Alyansım parmağımı sıkıyor, ne yapmalıyım?
▌C: Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu yaşamıyorsanız ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.
▌S: Alyansım parmağıma bol geliyor, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmişse ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.
▌S: Alyansımda çizikler oluştu, ne yapmalıyım?
▌C: Alyansınızı Kaptan® Kuyumculuk Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile gönderdiğiniz takdirde bakımı ve cilası yapılacaktır.
▌S: Portre alyansımın içindeki resim silindi, ne yapmalıyım?
▌C: Alyansınızı size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.
▌S: Ürünümün rengi değişti, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirmelisiniz.
▌S: Ürünümün klipsi arızalı, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.
▌S: Ürünümde ezilmeler var, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.
▌S: Kolyemin zinciri koptu, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.
▌S: Arkadaşımda size ait bir ürün gördüm, aynısını nereden bulabilirim?
▌C: Size en yakın mağazamızdan ürünü temin edebilirsiniz, mağazamızda ürünün olmaması durumunda sipariş ile 14 gün içinde ürünü size teslim edebiliriz.
▌S: Ürün sertifikamı kaybettim, ne yapmalıyım?
▌C: Ürünü faturası ile birlikte satın aldığınız mağazaya getirerek konu ile ilgili destek alabilirsiniz.
▌S: Ürünümün tamiri merkeziniz yerine kuyumcumun çalıştığı bir atölye tarafından yapıldı, ne yapmalıyım? Garantisi devam ediyor mu?
▌C: Ürünlerimiz fabrikamız dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.
▌S: Ürünümü tamir için mağazanıza bıraktım, ne zaman teslim alabilirim?
▌C: Ürün tamir takip formunuz üzerindeki numara ile ürünü tamire bıraktığınız mağazamızdan bilgi alabilirsiniz.
▌S: Aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapmalıyım?
▌C: Size en yakın mağazamıza ürününüzü sertifikası ile birlikte götürdüğünüz takdirde ürününüz incelenerek size bilgi verilecektir.
▌S: Mağazanız satın aldığım ürünü 15 gün içinde geri götürmeme rağmen iade almıyor, ne yapmalıyım?
▌C: Ürün iade garantimiz yalnızca online satış için 14 gün sınırı ile geçerlidir. Mağazalardan alınan ürünlerin iadesi ürün kusurlu olmadığı sürece yapılmamaktadır.
▌S: Hediye olarak aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüzü sertifikası ve ambalajı ile birlikte satın alınan mağazaya (aynı ilde değilseniz size en yakın mağazaya) 14 gün içinde getirdiğiniz takdirde konu ile ilgili destek alabilirsiniz.
▌S: Pırlanta ürünümü bozdurmak istiyorum, ne kadar kesinti olacak?
▌C: Ürününüzü ilk 3 yıl içinde bozdurmak ya da değişim yapmak istediğinizde satın alırken ödediğiniz fatura bedeli üzerinden en az %40, 3. yıldan sonra bozdurmak istediğinizde en az %60 kesinti yapılmaktadır. Banka kartı, kredi kartı kullanılmış ise komisyon oranı ve kdv oranı da düşülecektir. Bozdurma ve değişim işlemlerinde fatura ibrazı gerekmektedir. Fatura ibraz edilemeyen durumlarda ürün için merkez tarafından ürün eksperinin belirlemiş olduğu fiyat iletilmektedir.
▌S: Aldığım ürünü çeyrek altın ile değiştirmek istiyorum, mağazanız isteğimi yerine getirmiyor, ne yapmalıyım?
▌C:  Kaptan® Kuyumculuk markalı ürünler yalnızca  Kaptan® Kuyumculuk markalı ürünler ile değiştirilebilir. Yatırım amaçlı ziynet ürünleri ile değiştirilemez.
▌S: Ürünüm tamirden geldiğinde gramı eksikti, ne yapmalıyım?
▌C: Ürününüze ölçü veya boy ayarlaması yapıldıysa gramında eksiklik olması normaldir, ayrıca bakım ve ciladan sonra da ürün gramında ufak oynamalar olabilmektedir.
▌S: Ürünümde  Kaptan® Kuyumculuk patenti yok, sahte mi?
▌C: Ürününüze tadilat yapıldıysa patent silinmiş olabilir. Eğer ürün tadilat görmediyse size en yakın mağazamıza sertifikası ve faturası ile birlikte iletirseniz, merkezimizde uzmanlarımız tarafından incelenerek size bilgi verilecektir.
▌S: En yakın  Kaptan® KuyumculukMağazası'nın adresini öğrenebilir miyim?
▌C: www.kaptankuyumcu.com.tr/magazalar adresinden size en yakın mağazamızın bilgilerine ulaşabilirsiniz.
▌S:  Kaptan® Kuyumculuk ürünlerinin fiyatlarını nereden öğrenebilirim?
▌C: Ürün fiyat bilgisi için size en yakın mağazamızdan yardım alabilirsiniz.
▌S:  Kaptan® Kuyumculuk ürünümün ölçüsünü nasıl yaptırabilirim?
▌C: Size en yakın mağazamızdan ürününüzün ölçüsünü yaptırabilirsiniz
▌S: Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?
▌C: Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız mağazadan ilk 14 gün içinde sertifika ve ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.